مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-17فرهنگي

واکنش دبیر جشنواره فیلم کودک به عکس جنجالی کودکان


علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در یادداشتی به انتشار عکس کودکان کار واکنش نشان داد.

- به نقل از بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در یادداشتی به انتشار عکس کودکان کار در حاشیه برگزاری این جشنواره در اصفهان واکنش نشان داد.

در این یادداشت آمده است: از دیروز عکسی از خانم آزاده عزیزیان منتشر و در شبکه های اجتماعی بازنشر شده که 2 کودک کار، پشت به لنز دوربین و رو به سمت قطار شادی جشنواره -که شهرداری در سطح شهر و مناطق کم برخوردار راه انداخته- ایستاده اند و دارند بچه های دیگر را تماشا می کنند.

اگر فرض را بر این قرار بدهیم که برنامه های شهرداری اصفهان برنامه جنبی جشنواره فیلم کودک بوده باز این عکس نشان می دهد برنامه های جنبی جشنواره، به جاهای درستی از شهر اصفهان رفته است.

حالا اصل ماجرا چیست؟ ‏‎از دوره سی و یکم جشنواره فیلم کودک تا حالا، رویکرد جشنواره در شهر اصفهان این بوده که جشنواره ای برای همه کودکان باشد، به همین دلیل این اقدامات در مسیر رویکرد جشنواره برای همه کودکان انجام شده: یک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دبیر جشنواره فیلم کودک به عکس جنجالی کودکان

واکنش دبیر جشنواره فیلم کودک به عکس جنجالی کودکان