مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-17اقتصادي

محصولاتی را تولید می کنیم که جهان دور می ریزد!


رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تصمیمات غلط و نبود راهبرد روشنی برای آینده اقتصادی کشور، باعث شده تولید و تولیدکنندگان ایرانی از پیوستن به روند جهانی باز بمانند.

- رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تصمیمات غلط و نبود راهبرد روشنی برای آینده اقتصادی کشور، باعث شده تولید و تولیدکنندگان ایرانی از پیوستن به روند جهانی باز بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران امروز(یک شنبه) در محل این اتاق برگزار شد.

فاطمی امین – وزیر صنعت، معدن و تجارت – مهمان این نشست پارلمان بخش خصوصی بود و اعضای اتاق به بهانه حضور او، بخش هایی از دغدغه های اقتصادی بخش خصوصی را مطرح کردند.

غلامحسین شافعی – رییساتاق بازرگانی ایران – در این نشست به هزینه های تحمیلی دولت به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: انتظار ما از دولت جدید این است که هزینه های مبادله را کاهش بدهد.

متاسفانه تولید و بخش های مولد با هزینه های سنگینی مواجه هستند که در نبود یک بازار رقابتی و اصرار بر قیمت گذاری دستوری به ضرر و زیان آنها منجر می شود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات در حوزه تولید باید بر اساس ارزیابی های دقیق باشد، توضیح داد: متاسفانه در سال های گذشته، برخی تصمیمات یک شبه و بدون کارشناسی هزینه ها را بسیار افزایش داده و انتظار از دولت جدید این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولاتی را تولید می کنیم که جهان دور می ریزد!

محصولاتی را تولید می کنیم که جهان دور می ریزد!