مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-17سياسي

نوید ایجاد فرصت های شغلی در سروستان، خرامه و کوار


نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس گفت: یکی از دستاوردهای سفر هیئت دولت به شهرستانهای سروستان، کوار و خرامه، توجه به اشتغالزایی از طریق توسعه شهرک های صنعتی است.

- عبدالعلی رحیمی مظفری در گفتگو با خبرنگار فارس در سروستان با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس اظهار داشت: موضوع سفر وزیر خاصی به شهرستانها مطرح نبوده به هر صورت معاونین، وزرا و نمایندگان رییس جمهور  نمایندگان شخص رییس جمهور برای بررسی تمام موارد و مشکلات حضور داشتند، چنان چه تحلیلی برای این سفر که آقای رییس جمهور داشتند و مصوبات سفر داشته باشیم، در کل 133 مصوبه پیشنهادی و نهایی داشتیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه 50 طرح دیگر که شهرستانی بود و برای شهرستان ها خاص منفعت داشت همچنین چند طرح که برای سه شهرستان ما منفعت مستقیم داشت، گفت:  یکی از پروژه ها، سد کوار بود که اعتبار 250 میلیاردی تومانی برایش در نظر گرفته شد و  مورد دوم آبرسانی شیراز_ بیضاء _خرامه بود که در مجموع، 300 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

رحیمی به حوزه راه و شهرسازی نیز اشاره کرد و گفت: از دیگر مباحث طرح تقاطع غیرهمسطح فولاد پاسارگاد که برای کوار خیلی مهم است همچنین  تقاطع مومن آباد بود که برای جاده سروستان خرامه حیاتی بود  و موضوع راه آهن شیراز -بوشهر- عسلویه بود که یک طرح ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید ایجاد فرصت های شغلی در سروستان، خرامه و کوار

نوید ایجاد فرصت های شغلی در سروستان، خرامه و کوار