مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-17سياسي

بهره مندی 85 هزار سالمند خوزستانی از خدمات کمیته امداد


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: 85 هزار مددجوی سالمند از خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی و حمایتی کمیته امداد استان خوزستان بهره مند هستند.

- ایسنا/خوزستان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: 85 هزار مددجوی سالمند از خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی و حمایتی کمیته امداد استان خوزستان بهره مند هستند.

ناجی عبیاوی با بیان اینکه ارائه خدمات به سالمندان نیازمند و تکریم آن ها در دستور کار این نهاد قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 85 هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خوزستان هستند و از خدمات متنوع کمیته امداد بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیشتر سالمندان به دلایل مختلفی همچون بیماری، بی سرپرستی، از کار افتادگی و فقر تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

30 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان سالمند بالای 60 سال هستند و مسن ترین آن ها با 121 سال سن زندگی می کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: از این تعداد، 51 هزار نفر زن و 34 هزار نفر مرد هستند که در طول سال از خدمات درمانی، توان بخشی، بهداشتی، معیشت و وام کارگشایی بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر کمک های مستمر در طول سال، به صورت ویژه در هفته تکریم از منزلت سالمندان مبلغ 600 میلیون تومان به این موضوع اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 85 هزار سالمند خوزستانی از خدمات کمیته امداد

بهره مندی 85 هزار سالمند خوزستانی از خدمات کمیته امداد