مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-17حوادث

دستگیری سارقان منزل و کشف 30 میلیارد ریال اموال مسروقه در شیراز


در بازرسی از سارقان حرفه ای منزل 30 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

- ، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل با استفاده از خودرو مدل بالا و با شیوه و شگرد تخریب و دیلم زنی در شیراز، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی دقیق صحنه های جرم، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با گشت زنی های محسوس و نامحسوس خودرو سراتو متعلق به سارقان در حالی که در یک کوچه پارک و سرنشینان به قصد سرقت وارد یک منزل شده بودند را شناسایی کنند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر دو سارق را حین سرقت دستگیر و خودرو آنان را نیز توقیف کنند، عنوان داشت: در بازرسی از خودرو سارقان 2 دستگاه دوربین عکاسی، یک دستگاه موزر، 6 دستگاه قاب ساعت مچی، 3 دستگاه تلفن همراه و مقداری بدلیجات و طلاجات کشف شد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: متهمان تا کنون به 10 فقره سرقت از منزل اقرار کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به سیستم های امنیتی و هشدار دهنده مجهز کنید و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان منزل و کشف 30 میلیارد ریال اموال مسروقه در شیراز

دستگیری سارقان منزل و کشف 30 میلیارد ریال اموال مسروقه در شیراز