مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-17سياسي

ثبت نام در طرح «شهید احمدی روشن» بنیاد ملی نخبگان آغاز شد


بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد ثبت نام ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن از امروز 25 مهرماه آغاز شد و تا چهارم آبان ماه ادامه دارد.

- به نقل از بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان کشور در مقطع کارشناسی با معدل بالای 17، در مقاطع تحصیلات تکمیلی با معدل بالای 18 (با در نظر گرفتن ضریب رشته و دانشگاه) و دانشجویان برگزیده آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 1401- 1400 می توانند برای شرکت در طرح احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان ثبت نام کنند.

فعالیت زیر نظر اساتید خبره و باتجربه، تشکیل تیم هایی منسجم از افراد مستعد، استفاده از دانش در حل مسائل جامعه، دریافت کمک هزینه، دریافت امتیاز در فعالیت های نخبگانی از مهمترین اهداف و مزایای این برنامه است.

تجربه فعالیت بین رشته ای در هسته های نخبگانی و همکاری با دانشجویان مستعد از رشته ها و دانشگاه های مختلف، همکاری در مراحل اجرای پروژه ای واقعی که بر آمده از مسائل واقعی مبتلابه در صنایع و جامعه، استفاده از راهنمایی های استاد طرح، هم افزایی بین دانشجو و استاد و بین صنعت و دانشگاه ، کسب مهارت های اجتماعی، افزایش خودباوری، مسئولیت پذیری و همچنین افزایش اعتماد دستگاه های اجرایی، مراکز علمی و بخش خصوصی به برگزیدگان، از دیگر مزایای اصلی این طرح به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در طرح «شهید احمدی روشن» بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

ثبت نام در طرح «شهید احمدی روشن» بنیاد ملی نخبگان آغاز شد