مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-17سياسي

ارزیابان یونسکو 29 مهرماه از کاروانسراهای تاج آباد و فرسفج بازدید می کنند


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از حضور ارزیابان یونسکو و بازدید آنها از کاروانسراهای تاج آباد و فرسفج خبر داد.

- ارزیابان یونسکو 29 مهرماه از کاروانسراهای "تاج آباد" و "فرسفج" بازدید می کنند ایسنا/همدان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از حضور ارزیابان یونسکو و بازدید آنها از کاروانسراهای "تاج آباد" و "فرسفج" خبر داد.

علی مالمیر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پرونده ای در قالب ثبت جهانی کاروانسراهای ایران در سال های گذشته به یونسکو ارسال شده است، مطرح کرد: در این راستا ارزیابان یونسکو حدود دو هفته است که در کشور حضور دارند و آخر هفته جاری به همدان می آیند.

این مقام مسئول اعلام کرد: ارزیابان یونسکو 29 مهرماه برای بازدید و ارزیابی از کاروانسراهای تاج آباد شهرستان بهار و فرسفج تویسرکان در همدان حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه هر دو کاروانسرای نامبرده برای حضور ارزیابان یونسکو آماده هستند و شرایط قابل قبولی دارند، افزود: تمام تلاشمان این است فضای آرامی برای حضور ارزیایان در همدان فراهم کنیم.

مالمیر با اشاره به اینکه امیدواریم این دو کاروانسرا اولین بناهای ثبت جهانی استان همدان باشند، اضافه کرد: همچنین پرونده ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابان یونسکو 29 مهرماه از کاروانسراهای تاج آباد و فرسفج بازدید می کنند

ارزیابان یونسکو 29 مهرماه از کاروانسراهای تاج آباد و فرسفج بازدید می کنند