مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-17سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 25 مهر


گزارش امیرعبداللهیان از تحولات منطقه در جلسه غیرعلنی/ موافقت نمایندگان با لایحه پروتکل حفاظت از محیط زیست دریای خزر/ تاکید نمایندگان بر ضرورت استفاده حداکثری از پیمان شانگهای/ موافقت با بررسی با اولویت لایحه رتبه بندی معلمان و.

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) بیست و پنجم مهر ماه 1400 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جسله سخنگوی هیات رییسه مجلس ضمن تشریح مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی تاکید کرد: با هماهنگی دولت و سایر دستگاه ها اقداماتی دنبال خواهد شد که تامین کننده منافع ملی ما باشد.

آنچه که حائز اهمیت است این بوده که جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی با دقت مسائل منطقه را رصد می کند و در تحولات دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی اشراف کامل دارند.

محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی درباره طرح محرمانه بودن اموال مسئولان و حواشی مطرح شده در این رابطه گفت: در خصوص مطالبی که در روزهای اخیر بدون بررسی دقیق در برخی رسانه ها انتشار یافت توضیحاتی لازم است که باید بگویم که مجلس یازدهم برای محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه ای نداشته است، فرایند تصویب قانون در مجلس کاملا مشخص است و نمایندگان در این خصوص تصمیمی نگرفته اند، این تصمیم مربوط به مجلس هشتم است و در فرآیند دیگری برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 25 مهر

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 25 مهر