مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-17اقتصادي

شگرد تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی برای افزایش فروش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در طول ماه های اخیر بازار لوازم خانگی با رکود قابل توجهی روبه رو شده است و فقط مصرف کنندگانی که نیاز ضروری دارند سری به بازار می زنند و مابقی ترجیح می دهند با قیمت های بسیار بالای لوازم خانگی از خرید انصراف داده .

- برخی تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در حالی طی چند روز اخیر نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کرده اند که بازار در رکود قرار داشته و نرخ ارز هم روند نزولی خود را طی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در طول ماه های اخیر بازار لوازم خانگی با رکود قابل توجهی روبه رو شده است و فقط مصرف کنندگانی که نیاز ضروری دارند سری به بازار می زنند و مابقی ترجیح می دهند با قیمت های بسیار بالای لوازم خانگی از خرید انصراف داده و در پی تعمیر محصولات خود باشند.

فروشندگان لوازم خانگی معتقدند بازار از یک بلاتکلیفی رنج می برد از یک طرف تدبیری برای مدیریت کالا های قاچاق صورت نگرفته و برخی تولیدکنندگان بزرگ داخلی هم با کاهش عرضه یا فروش سبدی محصولات خود سعی در کسب سود هستند.

جالب اینجاست برخی تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در حالی طی چند روز اخیر نسبت به افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت ها اقدام کرده اند که بازار در رکود قرار داشته و نرخ ارز هم روند نزولی خود را طی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی برای افزایش فروش

شگرد تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی برای افزایش فروش