مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-17پزشكي

مبتلایان این 5 بیماری باید مصرف برخی میوه ها و سبزیجات را محدود کنند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر غزاله اسلامیان؛ با اشاره به سالروز جهانی غذا، اظهار داشت: روز جهانی غذا به مناسبت تأسیس سازمان جهانی خوار و بار کشاورزی ملل متحد در سال 1945 نام گذاری شده و در سراسر جهان گرامی داشته می شود.

- مبتلایان این 5 بیماری باید مصرف برخی میوه ها و سبزیجات را محدود کنند! عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره میزان مصرف میوه ها و سبزیجات در برخی بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر غزاله اسلامیان؛ با اشاره به سالروز جهانی غذا، اظهار داشت: روز جهانی غذا به مناسبت تأسیس سازمان جهانی خوار و بار کشاورزی ملل متحد در سال 1945 نام گذاری شده و در سراسر جهان گرامی داشته می شود.

نقش میوه و سبزی در سلامتی انسان وی با اشاره به نقش مهم میوه و سبزی در سلامتی انسان افزود: مصرف سبزی ها و میوه ها با پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری های مزمن مانند دیابت، اضافه وزن و چاقی، قلبی عروقی، سرطان ها، کبد چرب و .

ارتباط دارد اما شاید کمتر در مورد علل این ارتباط آگاه باشیم.

سبزی ها و میوه ها به سبب محتوی فیبر بالا، پره بیوتیک ها، آنتی اکسیدان ها، پلی فنل ها، ویتامین ها و مواد معدنی نقش مهمی در پیشگیری و کنترل بیماری ها ایفا می کنند؛ برای مثال مطالعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان این 5 بیماری باید مصرف برخی میوه ها و سبزیجات را محدود کنند!

مبتلایان این 5 بیماری باید مصرف برخی میوه ها و سبزیجات را محدود کنند!