مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-17پزشكي

بهبود مهارت های خواندن کودکان با کمک نرم افزار واقعیت افزوده


نرم افزار واقعیت افزوده بهخوان که در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان توسعه داده شده است، با ترکیب روش های آگاهی واج شناختی و چندحسی فرنالد، - ایسنا/اصفهان نرم افزار واقعیت افزوده بهخوان که در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان توسعه داده شده است، با ترکیب روش های آگاهی واج شناختی و چندحسی فرنالد، در محیطی شاد و جذاب، روند یادگیری دانش آموزان نارساخوان را تسهیل می کند.

کارشناس مرکز نوآوری و صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان در گفت و گو با ایسنا، در توضیح این نرم افزار اظهار کرد: این نرم افزار با کمک واقعیت افزوده، محیطی جذاب برای کودک فراهم می کند و روند درمان را بهبود می بخشد.

نسیبه صرامی با بیان اینکه نتایج پژوهش ها حاکی از این است که شایع ترین اختلال در بین دانش آموزان اختلال یادگیری است که به سه نوع خواندن، نوشتن و ریاضی تقسیم می شود، گفت: این اختلالات باعث افت در عملکرد تحصیلی دانش آموزان شده و به مرور بروز مشکلات فردی و بین فردی بسیاری ایجاد می کند.

وی، یکی از انواع این اختلال ها را اختلال خواندن معرفی کرد و افزود: کودکانی که به این اختلال مبتلا هستند با وجود برخورداری از هوش طبیعی به درستی قادر به خواندن کلمات نیستند و صداها و کلمات را به جای هم بکار می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود مهارت های خواندن کودکان با کمک نرم افزار واقعیت افزوده

بهبود مهارت های خواندن کودکان با کمک نرم افزار واقعیت افزوده