مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-17پزشكي

زنگ خطر موج ششم کرونا در فارس به صدا در آمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند افزایشی آمار مراجعه به مراکز 16 ساعته در برخی از شهرستان های استان، از به صدا درآمدن زنگ خطر آغاز موج ششم کرونا در فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در استان را خطری جدی برای مواجهه با موج ششم کرونا عنوان کرد و افزود: هم اکنون شهرستان استهبان در استان فارس در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد و برای پیشگیری از گسترش آن و دوری از وضعیت قرمز در استان، نیاز به مشارکت، همکاری و همدلی بیش از پیش مردم وجود دارد.

رییس دانشگاه در این نشست با اشاره به روند افزایشی مراجعه افراد مثبت و دارای علائم کروناویروس به مراکز 16 ساعته در برخی از شهرستان ها بیان کرد: برای کنترل و قطع زنجیره انتقال بیماری کووید 19، علاوه بر واکسیناسیون و ایمن سازی عمومی، نظارت بیشتر مسؤولان اجرایی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن پرتردد و پایبندی مردم به این امر اهمیت دارد.

او با اشاره به وجود خطر مواجهه با موج ششم بیماری کووید 19، واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی را دو سد پیشگیرانه در برابر این تهدید برشمرد و افزود: در شرایط فعلی با توجه به سرعت انجام واکسیناسیون کروناویروس در فارس، سهل انگاری برخی از هم استانی ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پس از دریافت واکسن، بسیار نگران کننده است و در صورت تداوم این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر موج ششم کرونا در فارس به صدا در آمد

زنگ خطر موج ششم کرونا در فارس به صدا در آمد