مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-17پزشكي

دوران کرونا مواظب چشم تان باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود جباروند، فوق تخصص قرنیه و رییس انجمن چشم پزشکی ایران درباره ضرورت مراجعه بیماران چشمی برای پیگیری درمان در دوران کرونا با بیان اینکه ترس از کرونا باعث تاخیر در مراجعه به پزشک برای شناسایی مشکلات چشمی و پیگیری .

- فوق تخصص قرنیه با بیان اینکه ترس از کرونا باعث تاخیر در مراجعه به پزشک برای شناسایی مشکلات چشمی شده است، نسبت به تشدید این مشکلات و از دست رفتن زمان مناسب برای درمان مؤثر این بیماری ها هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمود جباروند، فوق تخصص قرنیه و رییس انجمن چشم پزشکی ایران درباره ضرورت مراجعه بیماران چشمی برای پیگیری درمان در دوران کرونا با بیان اینکه ترس از کرونا باعث تاخیر در مراجعه به پزشک برای شناسایی مشکلات چشمی و پیگیری بیماری های مزمن چشمی در این دوران شده است، نسبت به تشدید این مشکلات و از دست رفتن زمان مناسب برای درمان مؤثر این بیماری ها هشدار داد.

وی با تاکید بر اهمیت مراجعه بیماران برای شناسایی مشکلات چشمی و به تاخیر نینداختن مراجعات، به اهمیت پیشگیری از بیماری های چشمی اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار تخمین زده شده از سوی سازمان جهانی بهداشت تقریبا یک میلیون نفر از موارد نابینایی و کم بینایی در جهان، قابل پیشگیری یا قابل اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران کرونا مواظب چشم تان باشید

دوران کرونا مواظب چشم تان باشید