مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-17سياسي

تداوم تبادل و تعامل فکری بدنه آکادمیک و اجرایی اقتصاد کشور


باید بامشارکت رسمی و مستمر دانشکده ها برای هر موضوعی، طرح مشخصی تعریف شود و ان شالله بعد از بودجه1401 که تا آذرماه سال جاری تکلیف آن مشخص می شود، - به نقل از وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی در ادامه نشست های هم اندیشی با اساتید اقتصاد دانشگاه های کشور در جمع اساتید دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی تأکید کرد: باید جمعی از اساتید دانشکده های اقتصادی را شکل دهیم تا در خصوص هر کدام از موضوعات محدود و معین، ظرف چند ماه خروجی های قابل ارائه برای سیاستگذاری از جمله پیش نویس لایحه به وزارت اقتصاد ارائه کنند.

خاندوزی در ادامه با بیان اینکه این همکاری می تواند با محوریت پژوهشکده امور اقتصادی وزارت اقتصاد صورت بگیرد افزود: باید با مشارکت رسمی و مستمر دانشکده ها برای هر موضوعی، طرح مشخصی تعریف شود و ان شالله بعد از بودجه 1401 که تا آذرماه سال جاری تکلیف آن مشخص می شود، این همکاری ها را وارد مرحله اجرایی کرد.

وزیر اقتصاد همچنین ابراز امیدواری کرد: با این تعاملات، کیفیت سیاستگذاری های اقتصادی کشور در برخی از حوزه ها افزایش یافته و هزینه سیاستگذاری های غلط نیز کاهش یابد.

خاندوزی در خصوص مسئله ارز نیز گفت: بانک مرکزی نباید متأثر از مسیر تحمیلی جریان ارز که در طول چند سال اخیر شکل گرفته قرار گیرد و باید سعی شود با افزایش منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تبادل و تعامل فکری بدنه آکادمیک و اجرایی اقتصاد کشور

تداوم تبادل و تعامل فکری بدنه آکادمیک و اجرایی اقتصاد کشور