مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-17سياسي

فردا مهندسان تهرانی پای صندوق های رأی می روند


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران فردا از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ خلیل محبت اعلام کرد: این دوره از انتخابات 8 صبح فردا دوشنبه 26 مهرماه آغاز می شود و تا ساعت 16 ادامه دارد که این مهلت زمانی تا ساعت 24 قابل تمدید است.

وی افزود: بر این اساس 24 ساعت قبل از آغاز رأی گیری یعنی ساعت 8 صبح امروز مهلت تبلیغات کاندیداهای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص نحوه برگزاری انتخابات اذعان داشت: برای اولین بار در سابقه انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی، این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی بیان داشت: همزمان با ساعت شروع این فرآیند، از طرف شرکت برگزار کننده این دوره از انتخابات، پیامکی برای اعضای سازمان نظام مهندسی استان تهران ارسال می شود که دارای لینک اختصاصی ورود به سایت است لذا با وارد شدن به لینک مربوطه مراحل رأی دهی و انتخاب کاندیداهای مورد نظر آغاز می شود که به صورت گسترده این مراحل اطلاع رسانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا مهندسان تهرانی پای صندوق های رأی می روند

فردا مهندسان تهرانی پای صندوق های رأی می روند