مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-17اقتصادي

رقابت در دهه اخیر بر اساس نوآوری است


TRIZ تنها تئوری محض نیست بلکه عصاره تجربه و اندیشه مخترعین است که در آن به جای استفاده از روش سعی و خطا از یک روش الهام گیری، - ایسنا/یزد مدرس با سابقه ی TRIZ اظهار کرد: TRIZ تنها تئوری محض نیست بلکه عصاره تجربه و اندیشه مخترعین است که در آن به جای استفاده از روش سعی و خطا از یک روش الهام گیری، بهره گرفته می شود.

مهدی بصیر زاده از اساتید TRIZ در جمع اعضای اتاق بازرگانی استان یزد با اشاره به ضرورت آشنایی مدیریت خلاق در سازمان ها و شرکت های تولیدی، گفت: خلاقیت یک امر اکتسابی است که می توان آن را یاد گرفت و تریز مدعی است که می تواند تا 1200 درصد خلاقیت انسان ها را رشد دهد.

وی با اشاره به بهره گیری برندهای بزرگ دنیا از مهارت TRIZ در تولیدات خود، اظهار کرد: امروزه شرکت های معتبر جهانی مانند اپل و سامسونگ از این مهارت استفاده می کنند به گونه ای که شرکت سامسونگ بیش از سه هزار نیروی کار آموزش دیده TRIz استخدام کرده و 100 مشاور TRIZ در آن فعالیت می کنند.

بصیرزاده با بیان اینکه خلاقیت باید در کنار سواد، تجربه و آموزش قرار گیرد، گفت: خلاقیت یک موجود ذهنی است که کارگاه اصلی آن در ذهن انسان قرار دارد و مادامی ارزش پیدا می کند که به عمل تبدیل شود و نوآوری به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت در دهه اخیر بر اساس نوآوری است

رقابت در دهه اخیر بر اساس نوآوری است