مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-17اقتصادي

دانلود بازی جنگجوی نینجا - Ninja warrior


legend of adventure games جنگجوی نینجا: افسانه ماجراجویی یک بازی سرگرم کننده، اکشن و هیجان انگیز در سبک بازی های ماجرایی (Adventure) از استودیوی ویتنامی TOH Games می باشد که پیش تر بازی های مشابهی همچون Shadow Fighter را در سبکی مشابه تولید و عرضه کرده بود.

Ninja warrior: legend of adventure games نیز یک بازی با الگوبرداری از همین بازی و دیگر عناوین سبک Hack n Slash در قالب یک بازی ماجرایی است.

این بازی به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی به انتشار رسیده است.

Ninja warrior: legend of adventure games اگرچه نه سبک جدیدی دارد نه گیم پلی خاص و متفاوتی ارائه می کند، اما باید گفت که این بازی با اینکه یک عنوان کلیشه ای و تکراری به نظر می رسد، اما بسیار سرگرم کننده، هیجان انگیز و به نوبه خود چالش برانگیز نیز می باشد.

هرچیز معمول و رایجی که از یک بازی ساده در سبک تلفیقی Hack n Slash و Side Scroll انتظار دارید در بازی Ninja warrior: legend of adventure games ارائه و طراحی شده است.

در Ninja warrior: legend of adventure games شما در نقش یک قهرمان نینجا و یک مبارز افسانه ای در یک دنیای باستانی و حماسی در امپراطوری ژاپن هستید.

همانطور که گفته شد، این بازی از نظر داستانی و محتوایی چیز خاصی ندارد و ماجرای آن یک کلیشه همیشگی است که در آن شما در نقش مبارزان نینجایی هستید که به مقر دشمنان شیطان صفت حمله کرده و دوستان و انسان های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود بازی جنگجوی نینجا - Ninja warrior

دانلود بازی جنگجوی نینجا - Ninja warrior