مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-17سياسي

45 فعال قرآنی جامعه هدف بهزیستی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند


آیین تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی جامعه هدف بهزیستی چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فعالان و قرآنیان استان برگزار و از 45 خادم و فعال تجلیل به عمل آمد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی جامعه هدف بهزیستی چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فعالان و قرآنیان استان برگزار و از 45 خادم و فعال تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از چهارمحال وبختیاری، آیین تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی جامعه هدف بهزیستی استان امروز 25 مهرماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فعالان و قرآنیان استان برگزار و از 45 خادم و فعال تجلیل به عمل آمد.

قشر معلول نیازمند ترحم نیستند حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی افراد دارای معلولیت حاضر در جلسه، اظهار کرد: این قشر نیازمند ترحم نیستند و حقوقی در نظام اسلامی دارند که گاهی مغفول مانده و حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در همین راستا مطالبات مطرح شده این قشر توانمند به مسئولان انتقال و مطالبه خواهد شد، بنابراین باید میدان را برای این قشر فراهم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 فعال قرآنی جامعه هدف بهزیستی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

45 فعال قرآنی جامعه هدف بهزیستی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند