مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-17سياسي

مواجب عده ای خبرنگار قطع شده، سر و صدایشان بالا رفته است


مواجب عده ای از خبرنگارنماها در قالب قرارداد با شهرداری قطع شده و به همین دلیل به دنبال حاشیه سازی در پل قدس هستند.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: مواجب عده ای از خبرنگارنماها در قالب قرارداد با شهرداری قطع شده و به همین دلیل به دنبال حاشیه سازی در پل قدس هستند.

محمود صفری در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل با مشاوران و پیمانکاران پل قدس در شورای شهر اردبیل اظهار کرد: آنهایی که در دو سه روز اخیر ناجوانمردانه در فضای مجازی تاخت و تاز می کنند، در 66 ماه گذشته سکوت اختیار کرده بودند و هیچ سخنی از ایرادات و نواقصات پل قدس در میان نبود.

وی با اعلام اینکه حاضر نیست به هیچ خبرنگاری باج بدهد بلکه بهتر است مسایل و موضوعات به صورت شفاف مطرح شود، خاطرنشان کرد: 66 ماه از زمان اجرای پل قدس می گذرد در حالی که شهردار جدید اردبیل و اعضای شورای ششم هیچ نقشی در طراحی و اجرای آن نداشتند و اگر در آسفالت ریزی مشکلی وجود داشته باشد ما پاسخگو هستیم و به هیچ وجه با اعلام متخصصان و کارشناسان خیزهای پل قدس ایراد و اشکال فنی ندارد و یک امر طبیعی است.

شهردار اردبیل افزود: آنهایی که امروز غیرمنصفانه می نویسند و در فضای مجازی سمپاشی می کنند یقین بدانند که فاکتورهای یک میلیارد و 300 میلیون تومانی آنها پرداخت نخواهد شد و بنده اعلام می کنم به صورت شفاف بخش ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجب عده ای خبرنگار قطع شده، سر و صدایشان بالا رفته است

مواجب عده ای خبرنگار قطع شده، سر و صدایشان بالا رفته است