مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-17اقتصادي

حجم سرمایه گذاری طرح های گردشگری خراسان رضوی 500 هزار میلیارد ریال است


معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تاکنون 500 هزار میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری در طرح های گردشگری در حال ساخت استان است که این رقم با احتساب قیمت زمین 245 طرح های در حال اجرا محاسبه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تاکنون 500 هزار میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری در طرح های گردشگری در حال ساخت استان است که این رقم با احتساب قیمت زمین 245 طرح های در حال اجرا محاسبه شده است.

احمد دیناری اظهار کرد: این طرح ها شامل هتل، هتل آپارتمان، میهمان پذیر، زائرسرا، مجتمع های گردشگری، مجتمع گردشگری عمومی و دهکده های سلامت مراکز تفریحی و سرگرمی است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز معادل 90 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در حوزه گردشگری این استان انجام شد.

با توجه به تاثیر حوزه گردشگری و حمایت از این بخش شاهد رشد قابل توجه سرمایه گذاران خارجی به حوزه گردشگری در خراسان رضوی هستیم.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال 98 آلبوم فرصت های سرمایه گذاری خراسان رضوی در سه بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهیه شده، گفت: تعداد 130 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم سرمایه گذاری طرح های گردشگری خراسان رضوی 500 هزار میلیارد ریال است

حجم سرمایه گذاری طرح های گردشگری خراسان رضوی 500 هزار میلیارد ریال است