مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-17فرهنگي

اکران «شهر زنده» در سینما چارسو


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اکران فیلم مستند تنوع زیستی شهر تهران با عنوان «شهر زنده» در روز دوشنبه 26 مهر ماه خبر داد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اکران فیلم مستند تنوع زیستی شهر تهران با عنوان شهر زنده در روز دوشنبه 26 مهر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ شینا انصاری با بیان اینکه مستند تنوع زیستی شهر تهران به سفارش اداره کل محیط زیست و از سوی خانم فولادوند و آقای محمدحسین نظری مستندسازان حوزه محیط زیست تهیه و تولید شده است، گفت: این مستند با عنوان شهر زنده در روز دوشنبه 26 مهر ماه ساعت 10 صبح در پردیس سینمایی چارسو اکران می شود.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار اظهار داشت: معتقدیم تهرانِ برجای مانده از ساخت و سازها و توسعه بی رویه و ناموزون، همچنان می توان ردپایی از طبیعت و تنوع زیستی با ارزشی را مشاهده کرد و اگر شهروندان از محیط زیست پیرامون خود آگاهی داشته و زیست مندان آن را بهتر بشناسند در می یابند که شهر به عنوان یک مجتمع زیستی واقع شده در بستر طبیعت، صرفاً مکانی برای زندگی انسان ها نیست و تمامی موجودات زنده در آن حق حیات دارند و یقیناً عمده آنان به نحوی رفتار خواهند کرد تا سایر موجودات زنده اعم از گیاهان و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «شهر زنده» در سینما چارسو

اکران «شهر زنده» در سینما چارسو