مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-17سياسي

الحاق و انتزاع های خارج از چارچوب هزینه های سنگینی بر کشور تحمیل می کند


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت خالی بنادر مهم جنوبی کشور موید این مطلب است که هیچ ضرورتی برای ساخت بندر دیگری در نقطه ای از سواحل که اتفاقا مشکلات زیست محیطی دارند وجود ندارد.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت خالی بنادر مهم جنوبی کشور موید این مطلب است که هیچ ضرورتی برای ساخت بندر دیگری در نقطه ای از سواحل که اتفاقا مشکلات زیست محیطی دارند وجود ندارد.

منصور آرامی صبح امروز (25 مهرماه) در نطقی اضطراری، افزود: اخیرا موضوعی در سفر ریاست جمهور به استان فارس پیش آمده است که موجب شد تمامی زمان خود در این نطق را به آن اختصاص دهم زیرا موجب نگرانی مردم استان هرمزگان شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در سفر رییس جمهور به استان فارس موضوع کهنه و نخ نمای انتزاع چند روستا از شهرستان پارسیان و الحاق آن به استان دیگری که در دوردهم، یازدهم و دوازدهم دولت به دلایل مهم امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از دستور کار خارج شد مطرح گردید و با کمال تاسف باید اعلام کنم موجب موجی از نگرانی و نارضایتی که ناشی از احساس تحقیر، تبعیض و بی عدالتی در بین مردم استان از شرق تا غرب می باشد گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق و انتزاع های خارج از چارچوب هزینه های سنگینی بر کشور تحمیل می کند

الحاق و انتزاع های خارج از چارچوب هزینه های سنگینی بر کشور تحمیل می کند