مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-17سياسي

برگزاری 380 ویژه برنامه در ایام هفته وحدت در کردستان


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری380 ویژه برنامه در ایام هفته وحدت در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: 300 عنوان این برنامه را سپاه بیت المقدس کردستان برگزار می کند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سعید عسکری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی کردستان به تشریح برنامه های هفته وحدت در استان پرداخت و اظهار کرد: ایام ماه ربیع الاول را به تمامی مسلمانان جهان تبریک می گوییم و اتفاقات قندهار افغانستان در کشتار مسلمانان در نماز جمعه را محکوم می کنیم.

وی افزود: این توطئه های تفرقه افکنانه نشانه زبونی دشمنان در برابر امت اسلام است و جبهه مقاومت روز به روز در حال تقویت است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های هفته وحدت در استان اشاره کرد و گفت: در این هفته باید به آسیب شناسی توطئه های دشمنان علیه جهان اسلام بپردازیم و پایه های وحدت و انسجام را در جامعه اسلامی تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری افزود: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور مسئول دبیرخانه دائمی برنامه های هفته وحدت در استان کردستان بوده و با حضور دستگاه های اجرایی عضو ستاد گرامیداشت هفته وحدت برای برگزاری ویژه برنامه های این ایام هماهنگی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 380 ویژه برنامه در ایام هفته وحدت در کردستان

برگزاری 380 ویژه برنامه در ایام هفته وحدت در کردستان