مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-17سياسي

بررسی حذف حق فرانشیز کارکنان مراکز خدمات بهداشتی شهرداری تهران در شورای شهر


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از مکلف شدن شهرداری تهران برای تدوین طرح جامع خدمات کارکنان شهرداری تهران خبر داد و گفت: در قالب این طرح دوفوریتی حق فرانشیز بیمارستان ها و مراکز خدمات بهداشتی شهرداری تهران حذف می شود.

- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از مکلف شدن شهرداری تهران برای تدوین طرح جامع خدمات کارکنان شهرداری تهران خبر داد و گفت: در قالب این طرح دوفوریتی حق فرانشیز بیمارستان ها و مراکز خدمات بهداشتی شهرداری تهران حذف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حذف فرانشیز از پوشش درمانی کارکنان شهرداری تهران گفت: در جلسه امروز شورا دو فوریتی طرح اصلاحیه تبصره سی ام ذیل ماده واحده به منظور بهبود وضعیت پوشش بیمه کارکنان شهرداری تهران برای ارتقای سطح رفاه، اثربخشی و کارآیی کارکنان شهرداری تهران با 17 رأی تصویب شد.

وی ادامه داد: در این طرح به حذف حق فرانشیز بیمارستان ها و مراکز خدمات بهداشتی و درمانی طرف قرارداد با شرکت شهر سالم پرداخته شده است و مقرر شد که شهرداری ظرف مدت شش ماه نسبت به تدوین طرح جامع خدمات کارکنان شهرداری تهران اقدام کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی حذف حق فرانشیز کارکنان مراکز خدمات بهداشتی شهرداری تهران در شورای شهر

بررسی حذف حق فرانشیز کارکنان مراکز خدمات بهداشتی شهرداری تهران در شورای شهر