مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-17سياسي

هیدج صاحب مرکز توان بخشی می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز توانبخشی هلال احمر در هیدج با کمک خیرین و مردم نیکوکار این شهر راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز توانبخشی هلال احمر در هیدج با کمک خیرین و مردم نیکوکار این شهر راه اندازی خواهد شد.

سیدقاسم موسوی ظهر امروز (25 مهرماه) در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار هیدج، با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز توان بخشی یکی از خواسته های هلال احمر استان است و شهرهایی که این مرکز را نداشته باشند، طبق اساس نامه جمعیت هلال ااحمر می توانند نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند، اظهار کرد: به دلیل هزینه بر بودن در بخش فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی به این حوزه ورود پیدا نمی کند و بهزیستی نیز این مهم را در اختیار بخش خصوصی قرار داده است.

وی با یادآوری اینکه هلال احمر تنها سازمان دولتی و عمومی است که خدمات را در مرکز توان بخشی طبق اساس نامه جمعیت ارائه می دهد که در همین راستا در شهرهای فاقد مراکز توان بخشی که خیرین پای کار باشند راه اندازی این مرکز را در اولویت قرار خواهیم داد، افزود: می توانیم با کمک خیرین هیدج، نخستین مرکز توان بخشی خیرساز استان را در این شهر راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیدج صاحب مرکز توان بخشی می شود

هیدج صاحب مرکز توان بخشی می شود