مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-17سياسي

کنگره ملی 3535 شهید زنجان باید در شان شهدا برگزار شود


استاندار زنجان با بیان اینکه همه برنامه ریزی ها برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید زنجان باید به صورت کامل انجام شود، گفت: کنگره ملی شهدا در زنجان باید در شان شهدا برگزار شود.

- ، محسن افشارچی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، گفت: برخی شاخص ها در استان توسط استاندار سابق مثبت بوده و از خدمات ایشان قدر دانی می کنم و تمام مدیران دستگاه ها مسئولان نظام هستند و تا لحظه ای که در جایگاه خود هستند، اقتدار دارند.

وی با بیان اینکه هیچکس حق توهین و بی احترامی به مدیران را ندارد، گفت: مدیران، مسئولان نظام جمهوری اسلامی هستند و در جایگاه خود اقتدار دارند و هیچ فردی به خصوص تا آخرین لحظه ای که پشت میز نشسته است، حق توهین و عدم فرمانبرداری را ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی جایگاه ها که جریانی هستند باید تغییر کنند، تاکید کرد: قصد تغییر مدیران حوزه های فنی را ندارم مگر اینکه احساس کنم که در پیشبرد طرح ها و پروژه های عمرانی و فنی با بنده همراه نیستند.

افشارچی با بیان اینکه تغییر مدیریت ها مانند دو امدادی است به گونه ای که فردی تا مرحله ای کار کرده و نفر بعدی که مسئولیت را تحویل می گیرد باید مسافت بیشتری در خدمتگزاری به مردم طی کند، ابراز داشت: هر دستگاه دولتی، یک کارکرد اختصاصی در ارائه خدمات به مردم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی 3535 شهید زنجان باید در شان شهدا برگزار شود

کنگره ملی 3535 شهید زنجان باید در شان شهدا برگزار شود