مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-17سياسي

نمایندگان از اقدامات تحول گرای دیوان محاسبات تقدیر کردند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدام دیوان محاسبات کشور در ارائه زودهنگام گزارش تفریغ بودجه به مجلس تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی امروز (یکشنبه 25 مهرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تقدیر از اقدامات دیوان محاسبات کل کشور قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم احتراما همان گونه که مستحضرید، دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس و منتخبین ملت در نظارت بر حسن اجرای قانون، وظیفه خطیر پاسداری از بیت المال را برعهده داشته و بر همین اساس در اجرای اصل 55 قانون اساسی، بند ج ماده یک قانون دیوان محاسبات کشور و بند یک ماده 219 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش تفریغ بودجه 1399 کل کشور را که حاوی عملکرد یک ساله دولت به انضمام نظرات کارشناسی و پیشنهادات دیوان است، چهار ماه زودتر از موعد مقرر قانونی و علیرغم محدودیت های ناشی از بیماری کرونا ، جهت بهره برداری نمایندگان در زمان بررسی و تصویب لایحه بودجه 1401 کل کشور تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

مضافاً اینکه ارائه گزارش عملکرد اجرای قانون بودجه 1400 کل کشور در مقاطع دو ماهه نیز که مورد تقاضای مجلس بود، دستاورد نوینی توسط دیوان محاسبات کشور است که به لطف الهی و تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان از اقدامات تحول گرای دیوان محاسبات تقدیر کردند

نمایندگان از اقدامات تحول گرای دیوان محاسبات تقدیر کردند