مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-17ورزشي

تشکیل ستاد برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی طی هفته تربیت بدنی


وزیر ورزش و جوانان از تشکیل ستاد برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی طی هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: برنامه های ورزشی در این هفته با رویکرد توسعه ورزش همگانی طراحی شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سجادی، صبح یکشنبه در آیین تجدید میثاق جامعه ورزشی با آرمان های امام راحل که با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، سرهنگ ابولفضل قلی پور رییس سازمان ورزش بسیج کشور، مهدی میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران کشور به همراه جمعی از معاونان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: امروز به مناسبت فرا رسیدن 26 مهرماه و هفته تربیت بدنی در این مکان نورانی و مقدس حاضر شدیم تا با رهبر کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان کنیم.

سجادی با اشاره به اینکه برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی با رویکرد توسعه ورزش همگانی طراحی شده است افزود: در این رویکرد تلاش بر این است که در بطن جامعه ورزشی این اصل مهم احیا شود.

وی از تشکیل ستاد برگزاری فعالیت و جشنواره های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: یکی از برنامه های ارزشمند این ستاد حضور در مرقد و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) بود که امیدوار هستیم با حضور خود و جامعه ورزش همچنان پایبند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی طی هفته تربیت بدنی

تشکیل ستاد برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی طی هفته تربیت بدنی