مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-17بين الملل

درخواست پارلمان عربی برای تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره زندان های اسراییل


پارلمان عربی خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بازدید از زندان های رژیم صهیونیستی و آگاهی از نقض ها علیه اسیران فلسطینی بخصوص اسرایی شد که اعتصاب غذا کرده اند.

- پارلمان عربی خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بازدید از زندان های رژیم صهیونیستی و آگاهی از نقض ها علیه اسیران فلسطینی بخصوص اسرایی شد که اعتصاب غذا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت معا، این نهاد در بیانیه ای بر لزوم تحقیق درباره گروگان گرفتن جسد دو فلسطینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی و عدم تحویل آن دو به خانواده هایشان تاکید کرد و این اقدام را غیر انسانی، غیر قانونی و جنایتی دانست که مستوجب مجازات است.

رژیم صهیونیستی از سال 2016 تاکنون 68 جسد را به گروگان گرفته است.

پارلمان های جهان، پارلمان های منطقه ای، اتحادیه پارلمان بین المللی، دبیرکل سازمان ملل، کمیته بین المللی صلیب سرخ و سازمان های حقوق بشری خواستار اقدام فوری برای نجات جان اسیران و بازداشتی های فلسطینی شده اند.

پارلمان عربی از سازمان ملل خواست، کمیته بین المللی حقیقت یاب تشکیل داده و درباره جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تحقیق کند و موانعی که دولت تل آویو در برابر این کمیته قرار می دهد را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پارلمان عربی برای تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره زندان های اسراییل

درخواست پارلمان عربی برای تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره زندان های اسراییل