مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-17فرهنگي

فومن به مرحله نیمه نهایی انتخاب پایتخت «کتاب ایران» راه یافت


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به شرکت 191 شهر در هفتمین دوره طرح انتخاب پایتخت «کتاب ایران»، گفت: فومن به عنوان تنها نماینده گیلان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

- با اشاره به فراخوان هفتمین دوره طرح انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، اظهار کرد: شهرستان فومن یکی از 191 شهر کشور بود که در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه فومن تنها شهر استان گیلان است که در این طرح حضور یافته است، گفت: بعد از داوری های انجام شده از میان 191 شهر شرکت کننده در این دوره 36 شهر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که فومن یکی از شهرها است.

نیک انجام در ادامه با اشاره به اینکه در مرحله نیمه نهایی نیز بعد از داوری های انجام شده پنج شهر انتخاب می شوند، افزود: در پایان از میان پنج شهر یک شهر به عنوان هفتمین شهر پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی می شود.

وی ادامه داد: متولیان این طرح به دنبال بهره گیری از مشارکت و ایجاد همگرایی میان نهادها و سازمان های دولتی، استفاده از مشارکت همگرایانه صنایع محلی، سازمان های خصوصی و مردم نهاد، بهره گیری از مشارکت همه اجزای نشر، توجه به طیف وسیعی از مخاطبان، وجود ظرفیت ها و زیرساخت های اولیه برای فعال شدن در حوزه ترویج کتاب خوانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فومن به مرحله نیمه نهایی انتخاب پایتخت «کتاب ایران» راه یافت

فومن به مرحله نیمه نهایی انتخاب پایتخت «کتاب ایران» راه یافت