مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-17سياسي

رونمایی از مستند «پناه نسل ها» در تبلیغات اسلامی استان قزوین


مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مستند «پناه نسل ها» با هدف نمایش فعالیت های مذهبی ماه محرم و ئصفر در قزوین رونمایی شد.

- با اشاره به پایان ماه محرم و صفر اظهار کرد: شرایط کرونایی امسال باعث شد تا مراسم های عزاداری ماه محرم و صفر با شرایط خاصی در سطح استان قزوین برگزار شود.

وی افزود: علی رغم برآوردها، محدودیت ها مانع حضور مردم در هیئت های عزاداری نشد و مراسم عزاداری در سطح استان قزوین با تنوع و شکل بسیار خوبی و مهم تر از همه با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در همین راستا مستندی 13 دقیقه ای از فعالیت های هیئت های مذهبی در این ایام به کارگردانی ساروخانی تولید و از آن رونمایی شد.

وی تاکید کرد: مستند پناه نسل ها فعالیت 15 هیئت مذهبی در استان و همچنین تعدادی از موکب های مستقر در سطح استان را به نمایش گذاشته است.

داوودی اضافه کرد: طرح هایی همچون هر کوچه شهید یک حسینه، گزارشی از برنامه تلویزیونی خیمه گاه، مراسم تعزیه سطح استان و همچنین عزاداری های هییت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله بخش های این مستند است.

وی در پایان یادآور شد: این مستند می تواند در برشی کوتاه، بخشی از فعالیت های بزرگ صورت گرفته در هیئت های مذهبی استان قزوین برای تکریم شعائر دینی در ایام محرو و صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند «پناه نسل ها» در تبلیغات اسلامی استان قزوین

رونمایی از مستند «پناه نسل ها» در تبلیغات اسلامی استان قزوین