مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-17اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه همدان


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه به درخواست کارخانجات و ادارات مستقر در جاده تهران به منظور دفع فاضلاب تولیدی پیگیری شد اظهار کرد: این خط جمع آوری کننده از روبروی جایگاه پخش فرآورده های نفتی بوعلی ابتدای ورودی روستای گراچقا آغاز و تا ساختمان های مسکونی شرکت گاز جورقان ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه جمع آوری فاضلاب ادارات و کارخانجات حاشیه بلوار فرودگاه در سال 1400 در دستور کار قرار گرفت عنوان کرد: این پروژه از بهمن سال 99 با وجود نبود مشاور، مورد مطالعه قرار گرفت و طرح آن توسط کارشناسان حوزه ستادی بررسی و به منظور تهیه برآورد به آبفای شهر همدان ابلاغ شد که بر همین اساس در خرداد سال 1400 به منظور تعیین پیمانکار به مناقصه عمومی گذاشته شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان عنوان کرد: فاز نخست اجرای این پروژه به طول 4 هزار و 963 متر به قطر 3.

5 میلیمتر به منظور جمع آوری فاضلاب در این محدوده آغاز و مبلغ 77 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شرکت هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه همدان

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه همدان