مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-17اقتصادي

کشاورزان سم را از فروشگاه های مجاز تهیه کنند/خرید و فروش اینترنتی ممنوع است


مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان گفت: کشاورزان سم را از فروشگاه های مجاز عرضه کننده کود و سم تهیه کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان گفت: کشاورزان سم را از فروشگاه های مجاز عرضه کننده کود و سم تهیه کنند.

سیدعبدالرضا اشرف منصوری صبح امروز (25 مهرماه) در بازدید از مزارع کشاورزی شهرستان بندرعباس، افزود: این نوع سموم تقلبی کشاورزی بدون رعایت موارد قانونی و اقدامات نظارتی سازمان حفظ نباتات در استان اینترنتی در سایت ها و فضای مجازی عرضه می شود.

پ وی اظهار کرد: تبلیغ و خرید و فروش سموم آفات کشاورزی در فضای مجازی و به صورت اینترنتی ممنوع است و کشاورزان باید برای خرید سموم مورد نیاز خود به فروشگاه های معتبر و دارای مجوز سازمان جهادکشاورزی مراجعه کنند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب نشوند.

مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: در صورت مشاهده هر نوع تبلیغ و خرید و فروش سموم دفع آفات نباتی در فضای مجازی و سایت های اینترنتی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منصوری با اشاره به اینکه داشتن برچسب فارسی، تاریخ تولید و انقضا وشماره ثبت از مهم ترین راه های تشخیص سم اصلی از تقلبی است، اضافه کرد: سموم غیرمجاز و تقلبی، نه تنها کمکی به مبارزه با آفات و بیماری های محصولات کشاورزی نمی کند بلکه اثرات منف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان سم را از فروشگاه های مجاز تهیه کنند/خرید و فروش اینترنتی ممنوع است

کشاورزان سم را از فروشگاه های مجاز تهیه کنند/خرید و فروش اینترنتی ممنوع است