مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-17ورزشي

شهردار تهران راهی بیمارستان شد


نماینده شهرداری در شورا با رییس شورا صحبت کرد و چمران نیز گفت صبح با آقای زاکانی صحبت کرده و به دلیل مشکلات جسمانی راهی درمانگاه شده است.

- رییس شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز قرار بود با حضور شهردار برگزار شود و فرصتی باشد تا شهرداران جدید مناطق به اعضای شورا معرفی شوند، اما آقای زاکانی شرایط جسمانی خوبی نداشتند و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه پانزدهم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: شنبه 24 مهرماه روز ملی پارالمپیک بود ما حق جانبازان و معلولین عزیز را گرامی می داریم و از موفقیت هایی که در مسابقات امسال پاراالمپیک نصیب آنها شد خوشحالیم.

او ادامه داد: فردا روز تربیت بدنی و ورزش است و به همه ورزشکاران این روز را تبریک می گویم و امیدوارم ورزش همگانی و تربیت بدنی عمومی در شهر جا بیفتند و شهرداری که متولی ورزش همگانی بوده باز هم در این زمینه برنامه های خوبی برای تشویق مردم به ورزش همگانی با رعایت شرایط کرونایی داشته باشند.

چمران گفت: 24 مهر سالگرد حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع تهران است، عده ای مزدوران خود را اجیر و منجر به شهادت 2 نفر شدند و حادثه مهمی بود.

او ادامه داد: جلسه امروز قرار بود با حضور شهردار برگزار شود و فرصتی باشد تا شهرداران جدید مناطق به اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران راهی بیمارستان شد

شهردار تهران راهی بیمارستان شد