مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-17حوادث

زندانی محکوم به قصاص نفس در کرمان بخشیده شد


زندانی محکوم به قصاص نفس پس از تحمل چهار سال حبس با رضایت اولیای دم در کرمان بخشیده شد.

- کرمان - معاون قضایی دادگستری گفت: زندانی محکوم به قصاص نفس پس از تحمل چهار سال حبس با رضایت اولیای دم در کرمان بخشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی تقی زاده از گذشت در یک پرونده قتل خبر داد و گفت: زندانی محکوم به قصاص نفس پس از تحمل چهار سال حبس با رضایت اولیای دم در کرمان بخشیده شد.

تقی زاده در تشریح این خبر افزود: در پی درگیری لفظی میان دو نفر در سال 1396 و به علت عدم کنترل خشم، قاتل با ضربات چاقو منجر به مرگ مقتول شده و حدود چهار سال در زندان به سر می برد.

وی با اشاره به این مطلب که قاتل با توجه به صدور رأی قطعی منتظر اجرای حکم بود، تاکید کرد: بنا به درخواست متشاکی نادم و ورود شوراهای حل اختلاف زندان و استفاده از معتمدین محلی و افراد صاحب نفوذ بالاخره پس از مدت 2 سال پیگیری مداوم و برگزاری چندین جلسه سازش در محل زندان اولیا دم بدون دریافت هیچ گونه مبلغی رضایت قطعی خویش را نسبت به مددجو اعلام کردند و محکوم به اعدام بعد از چهار سال از زندان آزاد شد.

معاون قضایی دادگستری و رییس توسعه حل اختلاف استان کرمان ادامه داد: عفو و گذشت یکی از ارزش های دینی و نشانه ی تقوای الهی است و ترویج این روحیه در بین شهروندان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانی محکوم به قصاص نفس در کرمان بخشیده شد

زندانی محکوم به قصاص نفس در کرمان بخشیده شد