مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-17حوادث

دستگیری سارقان زورگیر از بانوان کهن سال قزوینی


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند سارقان زورگیر طلاجات از بانوان کهن سال و کشف حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه در قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع 2 فقره زورگیری و سرقت طلاجات از بانوان کهن سال، با توجه به حساسیت موضوع و نحوه انجام سرقت ها، بلافاصله کارگروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری عامل یا عاملین بزه در دستور کار آن ها قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات میدانی و بررسی آثار وقوع جرم هر 2 نفر اعضای باند که از افراد سابقه دار در زمینه سرقت بودند، شناسایی و مشخص شد که از یکی از شهرهای استان زنجان وارد قزوین شده و با استفاده از موتورسیکلت اقدام به سرقت می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی دقیق و زیر نظر گرفتن سارقان به محض ورود به استان آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به این که در ابتدا متهمان منکر بزه انتسابی بوده، اما با ارائه مدارک و مستندات توسط مأموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 2 فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند، تأکید کرد: در این زمینه یک مالخر دستگیر و حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد که متهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان زورگیر از بانوان کهن سال قزوینی

دستگیری سارقان زورگیر از بانوان کهن سال قزوینی