مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-17ورزشي

صعود مقتدرانه فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال


تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم با کسب نتایج درخشان و عملکرد موفق از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور به مرحله نهایی صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی این دوره برابر تیم چیپس کامل مشهد قرار گرفت و در دیداری که سه گل داشت با نتیجه 2 بر 1 به برتری رسید، مسابقه ای که در آن روح الله نعمتی و رضا غلامی برای نماینده قم گلزنی کردند تا سه امتیاز به قمی ها برسد.

دومین بازی نوجوانان فردوس قم در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران برابر آراد شاهرود میزبان بازی های این مرحله برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند، در این مسابقه زننده گل های فردوس قم به ترتیب امیرمحمد قنبری و رضا غلامی بودند تا یک امتیاز به حساب قمی ها واریز شود.

در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی این دوره یک پیروزی ارزشمند و غرورآفرین در کارنامه نوجوانان فردوس قم به ثبت رسید، فردوسی ها در این دیدار برابر تیم مطرح و متموّل صنایع گیتی پسند اصفهان صف آرایی کرده و با گل های مهدی فیلو، رضا غلامی (2 گل)، امیرمحمد قنبری و حمیدرضا ده نمکی 5 بر 2 حریف خود را مغلوب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود مقتدرانه فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

صعود مقتدرانه فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال