مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-17سياسي

واکنش ها به انتشار کلیپ یک آقازاده با خودرو دولتی


انتشار یک کلیپ کوتاه از سفر فرزند رییس شورای اسلامی شهر کرج در شمال کشور با استفاده از خودرو دولتی واکنش هایی در فضای مجازی، رسانه ای و مراجع رسمی استان البرز در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، انتشار این کلیپ که گفته می شود از سوی فرزند رییس شورای اسلامی شهر کرج منتشر شده، سبب واکنش نماینده ولی فقیه در خصوص عدم استفاده از اموال بیت المال، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز و گروه های مختلف در فضای مجازی به صورت گسترده شده است و در برخی شبکه های صدا و سیما نیز بازتاب داشت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گذشته با تاکید بر حفظ بیت المال گفت: دوستان و عزیزانی که در هر مسندی از کوچک تا بزرگ که بیت المال در اختیارشان است آن را وسیله ای برای کسب درآمد و از آن خود ندانند.

وی افزود: این در حالی است که اگر خلافی در شهر صورت می گیرد آیا دوستان باید منتظر حرف بنده باشند؟ آیا کسی جسور و حرف بزن در شهر برای دفاع از بیت المال وجود ندارد و منتظر نماز جمعه و صحبت های بنده هستند؟ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی افزود: این در حالی است که مابقی نیز بایستی حرف زده و اگر خلافی را مشاهد و سکوت کنند در آن خلاف شریک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به انتشار کلیپ یک آقازاده با خودرو دولتی

واکنش ها به انتشار کلیپ یک آقازاده با خودرو دولتی