مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-17اقتصادي

از بارگاه های زرشک برای ظرفیت سازی گردشگری بهره می بریم


ما باید بارگاه های زرشک را به اقامتگاه بومگردی و گردشگری تبدیل کنیم و از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: ما باید بارگاه های زرشک را به اقامتگاه بومگردی و گردشگری تبدیل کنیم و از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

حمید ملانوری، عصر روز گذشته 24 مهر در حسینیه محدوده چاه شماره 3 دشت سربیشه و در دیداری مردمی، با اشاره به این که موضوع واگذاری زمین برای ایجاد بارگاه زرشک و احداث واحد اقامتی بر روی این بارگاه ها از مطالبات و درخواست های مردم است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که با تلفیق کشاورزی و گردشگری، بارگاه های زرشک را به محیطی برای جذب گردشگر تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های کشاورزی و وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد، خراسان جنوبی می تواند از خاستگاه های گردشگری دنیا باشد.

استاندار با اشاره به فصل برداشت زرشک و چشم نوازی باغات در این بازه زمانی، تصریح کرد: این فصل برداشت زرشک، بهترین فرصت برای حضور گردشگرانی است که به دنبال چنین جذابیت هایی هستند.

ملانوری با تأکید بر اهداف و سیاست های ستاد توسعه خاوران، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در این ستاد دنبال می شود، این است که ظرفیت هایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بارگاه های زرشک برای ظرفیت سازی گردشگری بهره می بریم

از بارگاه های زرشک برای ظرفیت سازی گردشگری بهره می بریم