مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 01:052021-10-16سياسي

دیدار دبیرکل وزارت خارجه اتریش با امیرعبداللهیان


دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش که به منظور برگزاری پنجمین دور گفتگو های سیاسی بین دو کشور به تهران سفر کرده به ملاقات امیرعبداللهیان رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، پتر لاونسکی دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش که به منظور برگزاری پنجمین دور گفتگو های سیاسی بین دوکشور به جمهوری اسلامی ایران سفر نموده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار مناسبات بین جمهوری اسلامی ایران و اتریش را دیرینه و قدیمی خواند و تصریح کرد، ما برای این روابط اهمیت زیادی قائل هستیم.

امیرعبداللهیان با ابراز امیدواری در زمینه افزایش همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور، از اهدای محموله واکسن از سوی اتریش به کشورمان قدردانی کرد و خواستار همکاری های بیشتر دوکشور در زمینه همه گیری و واکسن کرونا شد.

وزیر امور خارجه کشورمان برخورد مسئولانه تر اتحادیه اروپا در قبال حقوق بی جا شدگان افغانستانی را مورد تاکید قرار داد و با محکوم کردن اقدامات تروریستی در هفته های اخیر در افغانستان، رشد داعش و گروه های تکفیری در افغانستان را خطرناک توصیف کرد.

پتر لاونسکی دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش نیز در این دیدار با تجلیل از رابطه دوستانه بین جمهوری اسلامی ایران و اتریش، ابراز امیدواری کرد با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل وزارت خارجه اتریش با امیرعبداللهیان

دیدار دبیرکل وزارت خارجه اتریش با امیرعبداللهیان