مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:302021-10-16اقتصادي

محور دهق – میمه سال آینده بهره برداری می شود


معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان گفت: محور دهق به سمت میمه در سال 1401 به بهره برداری می رسد.

- اظهار داشت: پروژه احداث محور دهق به سمت میمه به طول تقریبی 35 کیلومتر که با مشارکت خیر راهساز و به کارفرمایی خیریه امام رضا (ع) در حال انجام است، هم اکنون عملیات اجرایی آن تا مرحله قشر اساس و ابنیه فنی به اتمام رسیده و آماده اجرای قشر آسفالت است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1396 با هدف کاهش مسیر محور دهق - میمه آغاز شده است و با توجه به اقدامات به عمل آمده و پیشرفت فیزیکی قابل توجه پیش بینی می شود در سال 1401 به بهره برداری برسد.

معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان گفت: با احداث محور میمه به دهق بخشی از بار ترافیکی استان چهارمحال و بختیاری به نجف آباد – دهق – علویجه – میمه – تهران که دارای رفت و آمد شبانه روزی حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین است، روان تر می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون مبلغ 95 میلیارد ریال توسط خیر راهساز برای احداث این پروژه هزینه شده است، ابراز داشت :50 هزار تن آسفالت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا خواهد شد که بدین ترتیب احجام فنی به کار رفته در این پروژه شامل 210 هزار مترمکعب خاکبرداری، 416 هزار و 500 مترمکعب خاکریزی، 136 هزار و 500 مترمکعب زیراساس و اساس بوده همچنین 85.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور دهق – میمه سال آینده بهره برداری می شود

محور دهق – میمه سال آینده بهره برداری می شود