مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-16سياسي

رونق تولیدات صنعتی و کشاورزی مهم ترین تصمیمات دولت در سفر به فارس بود


نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات عاجل دولت در بحث رفع مشکل واحدهای تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی را از مهم ترین تصمیمات دولت در فارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده در گفتگو با فارس، اظهار داشت: همچنان که انتظار می رفت فارس جزء استان های اول به عنوان مقصد رییس جمهور و هیئت دولت بود که البته نیازمند برنامه ریزی دقیق تری جهت حضور اعضای بیشتری از کابینه بود که به دلایلی محقق نشد.

  وی با اشاره به پرداختن به مسائل مختلف استان در این سفر گفت: مطالبات جدی و اساسی استان بیشتر بحث تولید در حوزه صنعت و کشاورزی بود که اقدامات عاجلی در خصوص رفع مشکلات این واحدها اتخاذ خواهد شد.

  علیزاده ادامه داد: در حوزه راه، اتمام قطعه 7 آزادراه شیراز اصفهان که محل تردد مردم بیضا است و همچنین تکمیل قطعه 8 در دستور کار قرار گرفت.

  نماینده سپیدان و بیضا در مجلس همچنین از اختصاص اعتبار 30 میلیاردی جهت آبرسانی به بیضا و روستاهای مسیر خبر داد و افزود: در سهرستان سپیدان نیز تکمیل و اتمام فاضلاب سپیدان، شروع عملیات عمرانی با افزایش اعتبار برای ایجاد راه مواصلاتی دالین به نورآباد در دستور کار قرار گرفت.

  وی تاکید کرد: به طور کلی مواردی در استان در حوزه کشاورزی، کانال های آبرسانی و بحث نهاده های دامی پیگیری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولیدات صنعتی و کشاورزی مهم ترین تصمیمات دولت در سفر به فارس بود

رونق تولیدات صنعتی و کشاورزی مهم ترین تصمیمات دولت در سفر به فارس بود