موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-16فرهنگي

پخش سریال کیانوش عیاری بار دیگر به تعویق افتاد


با خالی شدن جدول پخش شبکه اول سیما در باکس سریال های شبانه، باز هم نامی از سریال کیانوش عیاری دیده نمی شود تا پخش «87 متر» از این کارگردان بار دیگر به تعویق بیفتد.

- با خالی شدن جدول پخش شبکه اول سیما در باکس سریال های شبانه، باز هم نامی از سریال کیانوش عیاری دیده نمی شود تا پخش 87 متر از این کارگردان بار دیگر به تعویق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه اول سیما که در تصمیمی اولیه قرار بود سریال کیانوش عیاری را مرداد ماه امسال روی آنتن ببرد، در نهایت مجموعه افرا کاری از بهرنگ توفیقی را پخش کرد و اینگونه به نظر می رسید که پس از این مجموعه، 87 متر به پخش برسد.

اما پایان افرا هم فرصت مناسبی برای استارت زدن پخش سریال عیاری تشخیص داده نشد تا یک سریال اپیزودیک 6 قسمتی روی آنتن برود.

با این همه اینگونه عنوان شده که تصویربرداری سریال کیانوش عیاری از مدت ها قبل به پایان رسیده است و شاید انجام مراحل فنی در فرصت مناسب و با حوصله بیشتر از نوع عیاری، دلیل به تعویق افتادن پخش 87 متر باشد.

در حال حاضر شبکه اول سیما ایپزود چادر گلدار از مجموعه روزهای بهتر را بازپخش می کند.

در خلاصه داستان اپیزود چادر گلدار به قلم مجید آسودگان آمده است: در کنار ما انسان های بزرگی زندگی می کنند که ما توانایی ها و ویژگی های آنها را به خوبی درک نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال کیانوش عیاری بار دیگر به تعویق افتاد

پخش سریال کیانوش عیاری بار دیگر به تعویق افتاد