مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-16سياسي

رنگ بندی های کرونایی گیلان؛ همچنان زرد و آبی/ لزوم پوشش 90 درصدی واکسن کرونا


استاندار گیلان، بر رعایت دقیق توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از شکل گیری موج جدید بیماری تاکید کرد و گفت: دو شهرستان آبی شامل املش و رضوانشهر و مابقی شهرستان ها در شرایط زرد کرونایی هستند.

- رنگ بندی های کرونایی گیلان؛ همچنان زرد و آبی/ لزوم پوشش 90 درصدی واکسن کرونا ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بر رعایت دقیق توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از شکل گیری موج جدید بیماری تاکید کرد و گفت: دو شهرستان آبی شامل املش و رضوانشهر و مابقی شهرستان ها در شرایط زرد کرونایی هستند.

ارسلان زارع در یکصدوسومین جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان گیلان، به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی استان اشاره و بیان کرد: همانند هفته قبل، دو شهرستان آبی شامل املش و رضوانشهر و مابقی شهرستان ها در شرایط زرد کرونایی هستند.

وی با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در گیلان و لزوم شتاب بخشی در شهرستان هایی که از میانگین استانی کمتر هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت واکسیناسیون دانش آموزان بالاتر از 12 سال و دانشجویان برای بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، امیدواریم به میزان صد درصدی برسیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت اهتمام روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مدیران آموزش و پرورش برای تسریع در امر واکسیناسیون با بهره گیری از بسترهای موجود افزود: اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی های کرونایی گیلان؛ همچنان زرد و آبی/ لزوم پوشش 90 درصدی واکسن کرونا

رنگ بندی های کرونایی گیلان؛ همچنان زرد و آبی/ لزوم پوشش 90 درصدی واکسن کرونا