مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16حوادث

️کشف 35 کیلوگرم حشیش در روستای مهرآباد رودهن


جانشین فرمانده انتظامی دماوند از ️کشف 35 کیلوگرم حشیش در روستای مهرآباد رودهن خبر داد و گفت: - ، سرهنگ سیدحجت الله پور نجفی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از ️کشف 35 کیلوگرم حشیش در روستای مهرآباد رودهن خبر داد و اظهار داشت: متهمان و افراد خاطی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

پورنجفی با اشاره به اینکه از سال گذشته همکاران نیروی انتظامی بخش رودهن با تلاش شبانه روزی توانستند در برخورد با مجرمین جرایم اقدامات مؤثری را داشته باشند افزود: در یک تولیدی مواد مخدر صنعتی در بخش رودهن به مقدار 145 کیلوگرم از نوع هرویین کشف و کارگاه تولید منهدم شد و افراد مرتبط با این موضوع دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی دماوند بیان داشت: در مقایسه با سال های قبل در بحث افزایش کشفیات مواد مخدر افزایش 100 درصد را داشتیم؛ از این آمار ناراحت هستیم و روزی خوشحال خواهیم شد که آمار به صفر برسد.

وی با بیان اینکه در کشف سرقت ها طی سال جاری 27 درصد افزایش و در شاخص دستگیری مجرمان 51 درصد افزایش داشته ایم عنوان داشت: به تفکیک کلانتری های بخش رودهن کلانتری رودهن 542 مورد کشف سرقت و 605 نفر سارق دستگیر شدند، کلانتری آبعلی 94 مورد کشف سرقت و 132 نفر دستگیر و کلانتری مهرآباد 302 مورد کشف سرقت و 237 نفر دستگیری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️کشف 35 کیلوگرم حشیش در روستای مهرآباد رودهن

️کشف 35 کیلوگرم حشیش در روستای مهرآباد رودهن