مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16سياسي

خفقان پاسخگویی در شورای شهر شفت!


خفقان محض رسانه ای و پاسخگویی به خبرنگاران و صاحبان رسانه در شفت به ویژه در شورای شهر بی داد می کند و با پیشرفت فنّاوری و رشد شبکه های موبایلی مسئولان شهری شفت حتی حاضر نیستند خبرنگار شهرستان خود را بشناسند و در عرض چند دقیقه با افرادی که به کرسی های افکار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، شهر شفت از شهرهای کمتر توسعه یافته استان گیلان است و هرروز که از عمر شهرهای توسعه یافته می گذرد، این شهر یک درجه به عقب رانده می شود که تنها نظاره چنددقیقه ای از ابتدا تا انتهای شهر خود گواهی بر این ادعا است.

زیرساخت های معیوب و عقب رانده در این شهر موجب شده تا سیر مهاجرت به شهرهای هم جوار توسط شهروندان آن در هر دوره ای از سرشماری ها فزونی یابد به گونه ای که بسیاری از شهروندان حاضر نباشند حتی برای حضور بر سر مزار اموات خود، به این شهر رجعت کنند.

از معدود گردشگران و مسافرانی هستند که دو بار به شهر شفت سفر می کند چراکه این شهر از حداقل زیرساختی که منطبق بر استاندارهای عمران شهری باشد و در قامت توریسم پروری بگنجد، محروم است.

اهالی رسانه معتقدند عقب ماندگی شهر شفت بیش از اینکه دلیل منطقی و مبانی توسعه شهری داشته باشد، محتمل ریشه در سوء مدیریت شهری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خفقان پاسخگویی در شورای شهر شفت!

خفقان پاسخگویی در شورای شهر شفت!