مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-16فرهنگي

راه یابی اثر عکاس خراسان شمالی به نمایشگاه ایران من


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راه یابی اثر امید شکری عکاس خراسان شمالی به نمایشگاه ایران من سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

- راه یابی اثر عکاس خراسان شمالی به نمایشگاه "ایران من" ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راه یابی اثر " امید شکری" عکاس خراسان شمالی به نمایشگاه "ایران من" سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

ابوالحسن حیدری با اشاره به اینکه عکس های این نمایشکاه از 58 دفتر انجمن سینمای جوانان برای آژانس عکس ایران ارسال شد، گفت: این آثار به همت آژانس عکس انجمن سینمای جوانان ایران گردآوری شد.

وی اظهار کرد: در نهایت 53 عکس از 53 دفتر انجمن سینمای جوانان کشور توسط شورای انتخاب متشکل از حسن غفاری ، مهدی وثوق نیا و سعید پور اسماعیلی انتخاب شد و در این نمایشگاه در معرض دید حاضران در جشنواره قرار خواهد گرفت که نام امید شکری عکاس بجنوردی، در میان آثار راه یافته به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حیدری افزود: سه اثر از سه عکاس استان به بخش نمایشگاهی ارسال شد که عکس امید شکری موفق شد تا به بخش نمایشگاه ایران من راه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی اثر عکاس خراسان شمالی به نمایشگاه ایران من

راه یابی اثر عکاس خراسان شمالی به نمایشگاه ایران من