مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-16اقتصادي

لزوم ارتقاء کیفیت رویدادهای کسب و کارهای فناورانه جوانان


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی بستر مناسبی برای ارائه ایده ها، کسب تجربه، مهارت افزایی و برخورداری از حمایت های متولیان امر است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی بستر مناسبی برای ارائه ایده ها، کسب تجربه، مهارت افزایی و برخورداری از حمایت های متولیان امر است.

مهران اوچی اردبیلی 24 مهرماه در جلسه پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی استان اردبیل اظهار کرد: ایده های ارائه شده به این مرکز از سوی اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان اردبیل حمایت می شود و در تلاش هستیم تا با حضور سایر نهادهای مرتبط، زنجیره کاملی از پشتیبانی ها و خدمات را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی با اعلام اینکه در قالب این مرکز تاکنون 21 کارگاه آموزشی، 34 جلسه مشاوره، 18 رویداد برگزار شده و یک رویداد چند روزه استارتاپی نیز به زودی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مرکز در دو حوزه گردشگری و گیاهان دارویی فعالیت می کند که تاکنون هفت تیم پذیرش شده و در حال بهره مندی از خدمات آن هستند.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: در قالب مرکز نوآوری تلاش شده تا خروجی کارگاه و رویدادها به سمت ارتقاء سطح علمی فناوران و دانش و تجربه جوانان باشد و مراکز فعال این حوزه از فعالیت های جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقاء کیفیت رویدادهای کسب و کارهای فناورانه جوانان

لزوم ارتقاء کیفیت رویدادهای کسب و کارهای فناورانه جوانان