مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-16سياسي

بررسی موانع و راهکارهای تثبیت جایگاه حقوقی شورایاری ها


در وبینار تخصصی موانع و راهکارهای تثبیت جایگاه های حقوقی شورایاری ها بر اهمیت فعالیت شورایاران به عنوان مردمی ترین نهاد مدیریت شهری و احیا و کمک برای تقویت این نهاد مردمی تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ‎ وبینار تخصصی موانع و راهکارهای تثبیت جایگاه های حقوقی شورایاری ها با حضور اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی، جعفری بندی شربیانی، عضو شورای اسلامی؛ محمد حسین بوچانی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران؛ گشتاسب مظفری، معاون اجتماعی، اقتصادی و برنامه ریزی مرکز مطالعات؛ عباس نوریان، پژوهشگر اجتماعی و سیده مائده قریشی، مدیر مطالعات و برنامه ریزی امور اجتماعی و فرهنگی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برگزار شد.

اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی در این نشست با تاکید بر تأثیر فعالیت شورایاران در مدیریت شهری افزود: شورایاران ظرفیت بسیار بالایی برای مدیریت شهری هستند و باید برای احیا و تقویت این نهاد مردمی دست به دست هم بدهیم.

‎او فضای عمومی فراکسیون مدیریت شهری مجلس را در حمایت از این نهاد تشریح کرد و گفت: شورای شهر تهران می تواند با ارائه طرحی در خصوص احیا و زیر ساخت های قانونی شورایاری ها در فراکسیون مدیریت شهری و کمیسیون شوراها در جهت حل موانع و مشکلات موجود فعالیت شورایاری اقدام عاجل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع و راهکارهای تثبیت جایگاه حقوقی شورایاری ها

بررسی موانع و راهکارهای تثبیت جایگاه حقوقی شورایاری ها