مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-16سياسي

16 طرح بزرگ و شاخص در قم به بهره برداری می رسد


شهردار قم از افتتاح و بهره برداری 16 طرح بزرگ و شاخص عمرانی، فرهنگی و خدماتی توسط شهرداری این کلان شهر تا پایان امسال خبرداد و گفت: روز قم برای سومین سال در هفته های آینده گرامی داشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی سقاییان نژاد امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم بانوی کرامت انجام شد، با تبریک آغاز ولادت امام عصر (عج) اظهار کرد: در 6 سال گذشته بیش از سه هزار پروژه شهری بزرگ و کوچک در شهر قم به بهره برداری رسیده و در حال حاضر نیز تکمیل و بهره برداری بخش دیگری از پروژه ها در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال 16 طرح بزرگ و شاخص عمرانی، فرهنگی و خدماتی در قم به بهره برداری می رسد، گفت: برخی از این طرح ها شامل اجرای میدان نماز، تکمیل بلوار شهید  بروجردی، ساخت پارکینگ های طبقاتی، تکمیل مسیر اتوبوس تندرو، تکمیل ساختمان شورا، خیابان ارم، فاز پنجم عمار یاسر، رمپ و لوپ تونل غدیر و فاز نخست از خط یک  مترو قم است.

شهردار قم گفت: برای بهره برداری از این طرح ها 450 میلیارد تومان نیاز است که با بهره برداری از آن در فضای سبز، عمران و آبادانی شهر و سایر بخش ها شاهد تحول خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 طرح بزرگ و شاخص در قم به بهره برداری می رسد

16 طرح بزرگ و شاخص در قم به بهره برداری می رسد